_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Tuesday, September 04, 2007

_nemo_at_perhentian_


ini lah NEMO kiterang!!! nesti nemo rendu kat kiterang, sbb dah xde org g kacau rumah die lagi skang... hahaha....
NEMO ini telah dibawa ke air cetek oleh Bro Aris dan gambar ini adalah dari kamera Bro Gombak... Kiterang x sempat nak g carik camera sbb teruja gilerr dapat pegang + tengok Nemo live... hahhhaha.... pengaruh TV yang sangat kuat telah menebal dalam mindset kiterang... betapa laah nyer!!! hahaha...
Tekstur badan nemo adalah sangatt macam plastik dan jalur putih itu macam krayon... Orennye dah hilang skets sbb gue dah serap kaler oren tuh kat baju gue... hahahaha... kenapa aku x tengok kamera??
Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Dcharmed typed...

wah wah comey comey... kalau buat gulai sedap tak??? AHAHHA wahhh tak sanggup!!! Wehhh best tak Perhentian??? Jealousnyer sayerrrr

21:37

 

Post a Comment

More:

Create a Link

<< Home