_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Monday, August 13, 2007

_my_weekend_

yihaarr~~ weekend baru ni mmg hectic bagi aku....
starting from Friday tuh... (read: Jumaat dah macam hari x bekerja)
afternoon, lunch hour yang 2 jam tuh; aku badmintoning + squashing...
lepastu sambung keje yang tetiba jadik cam Jumaat yang bizi gilerr...
after work, sambung bowling plak.. ader bowling persahabatan ngan project team...
balik, sambung setelkan sismi sket utk addaku...
pastu tertidor sbb penat + xleh nak pikir dah....
sabtu, seawal pagi; gue mesej cikgu liza; nak join kelas swimming dier....
kol 8.30 katanyer, so; terusla aku bersiap-siapan utk ke kelas swimming...
habis swim, as usual; makan d kafe UIA... siap makan nasik beriani tuh!!! hahahaha....
after makan, dalam perjalanan ke kereta; liza citer kat kawasan UIA ade gerai2 jualan, tanpa berfikir panjang; terus kiterang patah balik jalan2 kat gerai2 tuh... sempat lar gue borong 5 helai tudung (lama dah aku plan nak g Jalan TAR beli tudung); 1 untuk emak (sbb yg plg mahal); 4 untuk gue!! hahahaha....
balik dr UIA, terus g opis mak; lepak jap; then trus ke Pekeliling; nak repair radio kete gue yang dah seminggu senyap sunyi tuh... alang2 apek tuh dah bukak interior pintu tuh; terus aku suh die tolong betulkan tombol kunci kete tuh... setel ngan kete, kene la test-drive... terus balik jap, fetch adik gue... terus ke Ampang Point.. nak beli hadiah kahwin utk kawan2ku... yelah kan, tak dapat pergi, at least kene lar kirim hadiah...
malam, setelkan sismi yang due semalamnye.. hehe...
seawal pagi ahad, aku dah kat NKVE menuju ke Shah Alam... tuh pon lambat 3 menet... hehee.. sorry korank... tunggu nanie dalam 10 menet, then terus tuju ke Bukit Cerakah... tengok2 skytrek hanya dibuka kol 9.00... nak kuar balik g carik brekfas pun mcm dah x sempat... terus la memulakan aktiviti sky-trekking... panjat2 pokok... bak kata amoy:kecik2 xmo panjat pokok, dah besar baru nak panjat pokok... ehehe... actuallynyer, masa mas ajak tuh, aku ingat trekking masuk hutan, redah lumpur bagai... alih2 tersasar aku punye expectation... hehehe.... turn-out menempah utk buat segala adventure activity tuh!! tapi mmg best lar... tengahari dah setel... tapi, ade pulak yang buat onar... nak marah2... hello!!! aku mcm kureng sket kalau time2 beraktiviti ni nak marah2... ko pandai bawak kiterang masuk, pandai lah tolong arrangekan utk keluar.... mentang2 ko dah dapat madunyer dari kiterang, ko nak buang jek kiterang!!!! madu = minah ni dapat entry free sbb bawak more than 5 person... sepah = die dah dapat madu kiterang, die dah ade transport nak balik keluar, marah2 kiterang sbb xnak uruskan transport sendiri... hellooooo!!!! MASUK TADIK KO YANG CARIKAN KERETA UTK KITERANG OKAY!!!!!! SO, PANDAI BAWAK MASUK... PANDAILAH BAWAK KELUAR!!! TAK PERNAH ARRANGEKAN ACTIVITY KERRRR????? MMG AKU RASA MINAH NIE FAIL BAB NAK ARRANGEKAN ACTIVITY, SBB DIER NIH TAK PERNAH BERACTIVITY KUTT!!!! bagi aku, setakat ni aku arrangekan utk member2 aku, sampai balik umah balik... insyAllah lar.... MINAH, IF U NAK BELAJAR, MEH LAR JOIN ACTIVITY KITERANG!!!!! hahahahaha~~~~ EMO gilerr aku!!!!
lepas minah tuh cam poyo2, terus aku macam post-mortem; harap2 lepas nie kalau nak beractivity; aku harap aku join org2 yang biasa beractivity jek lah... nie penat sket nak moody... hello!!!! am pissed-off... tapi aku biasa lah, kejap jek kan... kalau ko dah okay balik ngan aku, aku okay balik... tapi luka still berkesann!!! hahaha... so watch-out if i ever got a chance to meet u again!!!!! ahhahahahahaha~~~ giler berdendam ko shara....

:peace:




Powered by ScribeFire.

2 Comments:

Blogger Watie Zakaria typed...

huhu.. cerita weekend yang cute.. gwer kagen sama lor!!!
huhuu

18:23

 
Blogger Shara typed...

kagen tuh aper beb?
kangen = rendu, kan??

19:27

 

Post a Comment

<< Home