_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Thursday, August 23, 2007

_aku_yang_xsabar_

iyerr... aku memang x sabar!!! aku tengah mengira jam jek skang nih... 10 hours to go~~ kemana yek??

unwinding myself~~ to Perhentian... aku, nanie, norli, ster join Perhentian Challenge... actuallynyer, kiterang bukannya eager nak masuk race tuh; kiterang eager nak g perhentian!!! hahahaha.... alang2 dengan bayaran yang quite okay + manageable... kiterang pun decide nak pegi.. walaupun kena race... belasah jek laa kan... rm120 cover tambang bas kl-trganu-kl, boat transfer return, makan for the whole 3 days, khemah tidor, ngan race kit...

jadinyer, harini aku dah jadik cam... alahai~~~~ malassss gilerrrr~~~~ g miting pagi tadi pon, badan jek kat miting kut... aku dah tertidor2.... ptg jap lagik, ade satu miting lagik... so, better aku g tidur jap dlu...

p/s : alamak, citer _my_weekend_ver_teambuilding_ belum buat lagik....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home