_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Thursday, August 16, 2007

_tensi_semacam_

tatau naper... tensi semacam hari ni... dah la org yg empunya parking tuh cam *(&&**&^%... aku bawak kete harini sbb mlm nie akan balik lambat... ade review kol 8, tatau akan habis kul baper... pasal empunya parking tuh, memula aku dah park kat satu tempat ni, tetibe die dtg kata, xleh park situ sbb kete panjang... so, aku pun gerak la kebelakang; apek ni tgh ejas2 kete sebelah suh parking rapat2... nak rapat caner lg org tuh??? aku dah park sebelah org tuh, aku wat dek jek laa... alih2 die suruh aku alih kete kasik rapat lagik!!! hangin lar saya di pagi2 hari... arghhh.... pastu, masa tengah jalan ke opis dr parking tuh; air mata aku pon dah start keluar.... tensi tatau naper!!! aku sedih bila camni... biler org yang aku x sepatutnye hangin kat die menjadik mangsa.... ya Allah!! bantulah aku...


Powered by ScribeFire.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home