_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Sunday, September 02, 2007

_andai_ku_tahu_

Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon Tuhan tolong panjangkan umurku

Andai ku tahu
Kapan tiba masa ku
Ku akan memohon Tuhan jangan kau ambil nyawaku

Reff:
Aku takut akan semua dosa2ku
Aku takut dosa yang terus yang terus membayangiku

Andai ku tahu
MalaikatMU kan menjemputku
Izinkan aku mengucapkan kata taubat padaMU

Aku takut akan semua dosa2 ku
Aku takut dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa2 ku
Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMU

Aku manusia yang takut neraka
Namun aku juga tak pantas disyurga

Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku mengucap taubat padaMU

-- Song by U.N.G.U.
-- Mari hayati~~ Nak mp3 email me okay...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home