_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Friday, July 31, 2009

_hasil_hobi_baru_

aku nye hobi baru dah ade satu hasil... actually ade dah hasil sebelum ni, cuma x cerita kat sini jek... hahaha.... so, aku nak citer pasal hasil terbaru aku ni...
last weekend ahad, joined Sewing Party kat Bangi anjuran Kak Zila. Seronok. Belajar buat wallet. Cum belajar mengenal barang2 jahit gak la. Berminat nak beli rotary cutter, cutting map, quilt ruler. Yg design aku minat tuh reganya mahal2. Hihi. So, kene tunggu dulu la baru leh beli kut. Atau aku nak mintak pre-Birthday gift bleh tak? bleh tak? bleh laa... Benda2 nie leh mempercepatkan dan mengaccuratekan kerja2 mengukur kain, memotong kain tau!! Aku dah la cerewet, so, kalau dpt benda2 ni senang la aku berpuas hati sket ngan hasil kerja ku nanti.. Cukup x alasan utk dapat pre-Birthday gift tuh?? hehhee...

So, tadaaa... Bawah ni adalah wallet yang dipelajari...

9 Comments:

Blogger Zana Hassim @ Kak Lang typed...

wah, cantiknya wallet Akmal... kak Zana punya pun dah siap jugak tp x ambil gambar lagi.. sekarang ni x berani nak upload gambar sebab pc akak ni ada menunjukkan tanda-tanda kurang enak dilihat... blog pun akak x berani launch lagi...

19:49

 
Blogger Soulie typed...

besnyer shara! tak sabar nak tunggu ko buat lagik lapan wallet nanti hahahaha

23:55

 
Blogger Unknown typed...

aku nk chop yg petama or kedua.. haha..

03:31

 
Blogger PrincessD typed...

aku dapat yg last pon xpe sharax..hehe coz mase tu mesti skill ko dah makin tajam kan..so jahitan pon akan makin kemas..hehehe

22:17

 
Blogger Shara typed...

okeh2.. baik2.. :D

10:40

 
Blogger Dani neh typed...

Kewl lah shara..
woot woot.. pasni ni projek apa plaks..

23:01

 
Blogger Fara typed...

ehem... one pink karer for me!!

05:49

 
Anonymous Anonymous typed...

bila nak wat akunye wallet??? x sistem butter la camni...huhu

12:30

 
Blogger Dcharmed typed...

wahhh... boleh lah kasi satu present kat gue lepas ni! kekekeke

08:21

 

Post a Comment

<< Home