_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Monday, July 06, 2009

_puing-puing_okkeh_

Lirik Terlanjur Cinta - Rossa feat Pasha

Waktu bergulir lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis tetes embum basahi mata hatiku
Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta aku tetap cinta

Mencoba bertahan diatas puing-puing
Cinta yang telah rapuh
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
Kau pertanyakan cintaku

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta
Karna sekali cinta aku tetap cinta


Entry sebenar : masa kat Perlis, asyik dengar lagu ni je dlm kete Zaza.. aku ngan Nor dengar lirik die puing-puing, tapi mas ngan zaza dengar as buih-buih... Diana plak, asyik tidor... ahhahahah... :peace:

p/s: lepas baca comment Dani Neh, aku try google puing puing...
http://www.antaranews.com/view/?i=1244152562&c=INT&s=AME => mcm sisa-sisa
http://www.google.com.my/search?hl=en&q=puing+puing&btnG=Google+Search&meta=&aq=f&oq=

3 Comments:

Blogger Dani neh typed...

puing puing tu hapa ek..

dlm lagu dewa pun ade

15:48

 
OpenID zazawatie typed...

haha...puing2 tu dalam bahasa melayu buih2 ler

22:55

 
Blogger intoxicated-catastropheâ„¢ typed...

hmmm .. [pegang dagu..kerut kening.. mata pandang atas..]

23:39

 

Post a Comment

More:

Create a Link

<< Home