_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Tuesday, April 21, 2009

_keinginan_demi_keinginan_

manusia ni memang banyak keinginannya kan... so, since aku juga manusia, aku pon x terlepas dari segala macam keinginan yang ada kat dunia nih... keinginan terbaru aku.. taddaaa... aku nak beli mesin jahit... aku rasa gembira plak menjahit nih.. mulanya haritu la, aku alter tudung dubai tuh... pastu, rasa mcm nak buat tudung ekin tuh, so aku pon beli kain, then buat tudung tuh... pastu, rasa macam gembire plak dan aku rasa nak beli mesin jahit... aku nak jahit tudung lagik, nak jahit baju, nak jahit macam2 laa... skang tgh dlm proses usyha mesin jahit yang best... Aan ade suggest satu mesin jahit ni, kakak die beli.. ok gak la.. ade macam2 tapak jahitan die, leh jahit sulam, jahit tepi (jahit tepi tudung kalau anta kedai rm2.50 sehelai tudung.. mahal wooo), jahit corak2... menariknyeeee....

8 Comments:

Anonymous Anonymous typed...

haaa?? shara menjahitttt???

15:40

 
Blogger PrincessD typed...

hahahaha biar betik ko nih shara?????? menjahit ker????rotfl!!

18:41

 
Blogger Soulie typed...

Wahhhh menjahit. Pas nie leh ar antar kain kat ko wat baju kurung ken ah? Ken ah?

00:16

 
Blogger Shara typed...

uols ingat gue nie xde seni ker weyy.. hahaha.. aku dari zaman kecik2 dlu dah wat baju utk barbie aku tau!! jiwa seni aku nih jangan tatau... soulie, ken-ken; bat wet for me tu get mesin fers en lerneng fers..

09:26

 
Blogger Fara typed...

go shara go!

21:02

 
Blogger Unknown typed...

aku pun tere jahit. tapi jahit tepi je la. mak aku pandai jahit, tp aku tak mewarisi pon :) kat umah ni, mesin jahit sket punye besa.. nk jahit langsir pon bole!

23:26

 
Blogger Shara typed...

nanti aku nak g jahit langsir aku g umah ko la mas... hahahaha....

09:51

 
Anonymous Anonymous typed...

nanti dah dapat mesin jahit, jahit baju aku dulu haha

13:27

 

Post a Comment

<< Home