_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Friday, June 26, 2009

_tag_by_soulie_

The rules:

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :
1. Soulie : kenal masa keje Pernec. Dlm first week die start keje tuh, kiterang ada pegi makan Secret Recipe.
2. First trip bersama ktorg pegi Cameron Highlands. Sangat seronot time tuh. Masa travel bersama seseorang tu la kita akan kenal dia sebenarnya macamana kan. Dan, aku gembira dikenalkan dengan Soul nih!!
3. Suke segalanya tentang online. Shopping, bloghopping, facebooking, segala game kat facebook tuh.
4. Die baru kawen awal tahun haritu. Membuatkan aku dan single GLC lain pon nak kawen jugakk. Hahaha..
5. Die nak bagi hadiah kat pengomen terbanyak kat blog dia. So, aku pon cuba la mengomen setiap entri.

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :

1. Nama saya Wan Shara Akmal Wan Ismail. Saya suka nama saya.
2. Saya berumur 27 tahun 7 bulan 7 hari pada hari ini. (wow.. kebetulan okkeh)
3. Hobi saya yang paling latest adalah menjahit.
4. Esok saya akan pergi ke Langkawi untuk berjalan-jalan bersama-sama kawan-kawan saya.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnye dan describe tentang mereka :

1.
2.
3.
4.
5.

2 Comments:

Blogger Soulie typed...

nih awat tak abes nehh?!

19:15

 
Blogger PrincessD typed...

oiiii ape xcomplete neh!! ahahahaa main lopong2 plak! xaci xaci!! kuikuikui

23:35

 

Post a Comment

<< Home