_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Thursday, January 17, 2008

_an_after_work_night_out_

yesterday i've been to 'an-after-work-night-out'... really miss that sort of activity... nearly 2 months dah x keluar berfoya-foya after work hours.... thanks to zaza n jannah!!!
memula kekonon nak g warehouse sale kat the weld, igt nak cari baju yg cun2 ker, aksesori cun2 ker... alih2, sampai kat the weld; area warehouse nyer teramat la kecik.. warehouse amende kah kecik cenggitu... dah la berkenan kat satu seluar jogging tuh, tetibe xde fitting room plak kat situ.. ade ker salesgirl tuh suruh sarung kat situ jek kalau nak try... warehouse sebelah tuh ade fitting room, tapi katanya xleh masuk fitting room situ sbb tuh company lain... hahaha.. what the *toot*... kalau betul la minah tuh nak menjual, die kena la usahakan ye tak??? since, die pun cam x minat nak jual, kami pun keluar dgn tangan kosong....
pastu, nampak kedai spec... ade bunting promo yg machine cuci lens tuh... tanye2 harga sama gak.. RM99... aku suh die tunjuk cane nak guna semua... last2 beli gak akhirnya... mintak free gift, dapatlah sebotol solution kecik tuh...
pastu, kedai2 kat the weld tuh sme macam dh nak tutup... so, kami pun beransur la.. jannah kena balik awal, so dia trus balik; aku ngan zaza sambung aktiviti kiterang ke Sg Wang plak... hehehe... dapat la aku swim-cap yg ku cari sekian lama gak tuh... pastu, g kedai barang2 zaza... die nak carik sluar slack.. oh, zaza; lupa nak inform, suar slack beli kat uptown lar... hahhaha.... pastu jalan2 kedai kasut plak... terjumpa kedai kasut yg kasutnya cun2.. SUMMIT nama dia... aku dh berkenan satu kasut nih, mintak size 4, ala.. longgar la plak!!! uwaa.... sedihnya aku!!! dah la design kasut tuh cun bangatt... berpindah ke kedai lain, last2 aku grab satu sandal macam nak g pasar... seb baik muat size 4... mintak kat salesgirl, die kata size 4 tinggal yg display unit jekk... apakah!!!!! aku mintak la 10% discount pun die x bagik... last2 aku amik la jugak... pastu antar zaza balik, then g makan ngan familyku yang baru sampai dr kuantan... huhuu... tdo lambat, so, skang dah ngantuk!!! hahaha.. bengong!!


Powered by ScribeFire.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home