_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Friday, January 04, 2008

_goodbye_2007_

dah masuk 2008, baru nak goodbye 2007.. perumpamaannya, kite dari kl nak pegi singapore; dah nak sampai kat seremban baru teringat nak say goodbye to KL... hahahaha.... tapi, aku x kire, nak say goodbye kat mana pun x kisahlah kan...

2007, banyak perkara berlaku berkenaan ngan kerja... seriuously, tahun 2007 aku 'happening' dengan segala macam interview yang di-attend, pastu ngan bertukar kerja nyer... january till march aku kat damai, april till november aku kat pernec, and december aku kat TE. whatever it is, aku tetap puas hati dan aku xkan mintak utk ulang my 2007.

2007, aku berjalan ke mana yek...
january - x igt.
february - (raya cina aku g mane ek??)
march - genting highlands ngan sherry, nanie, ster.
april - xde.
may - rumah norli@johor, rumah sherry@melaka, camping kat bagan lalang.
jun - xde, kumpul ongkos.
july - kota kinabalu, with family of course, which i jadik tour operator
aug - teambuilding@ulu langat, PIC2007@pulau perhentian
sep - puasa dowh!!
oct - raya tuh!!
nov - xde kemana, cuti antara keje ku hanya g bengkel2 kereta.
dec - xde kemana gak..

ape lagik yek??



Powered by ScribeFire.

1 Comments:

Anonymous Anonymous typed...

Apa lagi?.... Pindah kerja bukan skali, tapi berkali-kali :)

20:39

 

Post a Comment

<< Home