_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Friday, March 23, 2007

_takutnyer_

as the title goes... gue tgh cuak+takut gak neh... bila memikirkan 'apa akan jadi pada aku esok dan setahun akan datang?'...
at least skarang aku xde la rasa tension sangatt sebab aku masih bekerja buat system utk Mr [Malaysian 1] nih... lepas nih?? rabu lepas, dipanggil interview kat salah sebuah company IT di TPM... Berjumpa Mr [Australian] dan berdiskusi pasal peluang kerja di company itu... Tapi, di awal session; dia dah dapat rasa yang aku memang x sesuai utk position yang ditawarkan tuh... Lalu, dia bertanya; adakah aku okey jika dia pass resume aku pada Product Development Division?? Hehehe... Thanks A Lot Mr [Australian]!!! Encik mmg memahami saya... Tapi, sayangnya buat masa ini division itu tiada kekosongan; so maknanya I have to wait sampai ada kekosongan, then maybe baru time tuh dia akan review application aku (tu pon kalau aku dah diletakkan dalam database dierang.. uhuks.. sedih biler aku berpikir begini..)... Btw, kerja yang ada kekosongan tuh adalah Data Migration Specialist, which almost like data entry+support... Takpelah, setiap kejadian ada hikmahnyer... and, Thanks to Ms [Malaysian 2] from JalanKerja.Com sebab menemukan aku dengan Mr [Australian]...
hahahahaha...

---back to work---

1 Comments:

Anonymous Anonymous typed...

Buat software sendiri and bisness sendiri lah. Modal tangan dan otak aje..... makan minum mintak sponsor buat sementara. Minat tak?

18:43

 

Post a Comment

More:

Create a Link

<< Home