_sharax journal_ _a word or two or more about her journey day-to-day _what she thinks that she might not share verbally _what she amazed at, who she wrote about, when she experience it, where have she been, which she prefer more, how she express it_

Thursday, September 07, 2006

_how_i_enjoy_life_

oklah.. giler lama x update blog.. bz nau lar kononnyer.. serious dowh, aku quite bz these days.. too many things yang nak kene take action.. kalo bukan aku yang buat semua benda tuh, takkan orang lain plak nak tolong buatkan ye tak? actually bila dapat setelkan macam-macam benda tuh, kita sendirik akan rase kepuasan tuh.. barulah hidup namanye.. ENJOY LIFE maa.. and this is my way of ENJOYING LIFE!! ahaks.. pun begitu, ade beberapa benda yang aku x dapat jugak nak buat.. first thing yang aku regret sangat x dapat buat is VC untuk 5Takes audition tuh.. hmm.. sayangnyer!! bertangguh2 last2 trus tak terbuat.. tu sebab JANGAN KEJE BERTANGGUH!! hahaha.. contoh kerja bertangguh adalah traveblogue aku ke Beijing JUNE lalu.. haha.. skarang dah SEPTEMBER shara!!! wakakakaka.. kalo korang nak dengar citer, aku leh citerkan.. aku lagik suke bercerita drpd menaip kat sini kutt!! tapi bile baca blog org lain keep updated, jeles menyerang aku.. ahaha.. since aku dah xtahan penangan kejelesan ini, maka aku pon mengarang lar gakk...

new updates!!! after raya nanti aku akan start new venture kat tempat baru.. since dah 2tahun++ aku jadik programmer, nampaknya aku dah mencapai cita2 aku masa aku form 4 nak jadi Pengaturcara Program Komputer.. Walla!! Aku ingat lagik masa tuh nak interview utk Kaunselor; akak senior tuh pelik tgk aku pnye cita-cita.. ahahha.. kak!! saya dah capai cita-cita saya.. saya dah berjaya lakukannya utk 2tahun++.. skarang saya nak berusaha capai cita-cita saya masa zaman kecik2 dulu plak.. nak jadik saintis.. since Dr Sheikh Muszaphar (super-duper-senior-mrsmmuar) kata Malaysia belum cukup ramai saintis & researcher.. Dr, saya nak jadik kedua-duanya sekali!!
dalam perjuangan aku nak tender resignation notice kat my current employer, banyak gak benda dah jadik.. aku jumpa boss department aku 3-4 kali, jumpa boss department-yang-dicadangkan utk aku sekali, dan aku jumpa boss besar company sekali.. hehehe.. baru aku tau at least aku divalue jugak.. tapi sayangnya, dah lambat baru aku tau so dah macam rasa xde perasaan bila diberikan peluang utk fikirkan semula.. takpelah, maybe inilah ketentuan utk aku kan??

kawan2 dah tanya, bila nak gather-gather lagik.. iceskating ke? genting ke? plan berhuraa.. since belum ade org nak incharge on those thing, macam aku akan try carik masa utk plan mende tuh la.. kekekeke.. sabar ek kak watie.. shara try carik masa utk plan bende tuh.. kerja gue skarang ni memerlukan komitmen yang quite commit lar.. maklumlah, kena lah tinggalkan nama+tanda baik before leaving kan.. kekekeke... weekend depan nak? 16hb?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home